Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Το Σάββατο κόβει την πίττα της η Δημοκρατική Αριστερά της πόλης

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη πρόσκληση: 

Η Δημοκρατική Αριστερά Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας σας προσκαλεί στο κόψιμο της Βασιλόπιτας για τον καινούργιο χρόνο 2011, στο Παγκόσμιο Ιδρυμα Πολιτισμού Ελλήνων της Διασποράς (ΠΙΠΕΔ) το Σάββατο 15 Ιανουαρίου και ώρα 8μμ. Θα
παρευρεθεί και θα χαιρετήσει ο Φώτης Κουβέλης. Δική μας χαρά, η δική σας παρουσία.

Θα έλθουμε, αγαπητοί.

10 σχόλια:

  1. Καλύτερα να κόψουν ...κουραμπιέ γιατί έτσι κι αλλιώς είναι 3 κι ο κούκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποιες απορίες μου...Αν μπορεί κάποιος που γνωρίζει να με βοηθήσει.

    -Το ΠΙΠΕΔ λειτουργεί και ως αίθουσα τελετών για οποιονδήποτε? Μπορώ να το χρησιμοποιήσω για την Α κοινωνική μου εκδήλωση ως δημότης ή μη? Πότε μπορώ να τη χρησιμοποιήσω και πότε όχι? Είναι ιδιοκτησίας του δήμου ή άλλης ιδιοκτησίας?

    -Υπάρχει κάποιο κόστος για τη χρήση του και αν ναι ποιό είναι?

    -Ο δήμος κερδίζει κάτι από αυτό?

    -Εγώ μπορώ να κόψω την πίτα της οικογένειας μου, με μερικούς μου φίλους στο ΠΙΠΕΔ?

    -Μπορώ να κόψω την πίτα του Χ συλλόγου που έχω ιδρύσει στο ΠΙΠΕΔ ή της Β εταιρίας μου που απασχολεί κάποια άτομα?

    -Μπορώ να κόψω την πίτα του Ψ πολιτικού κόμματος στο οποίο είμαι πρόεδρος και ιδρυτής του στο ΠΙΠΕΔ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. o Kakofonix profanos einai xenos me tin Nea Filadelfeia, oi erotiseis tou einai afeleis.Edo kai 8 xronia ginontai poles ekdiloseis, aftos den exei parei xampari tipota. Ton sixoroume tha mathei pos zei i poli kai oi foreis tis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα εμφανιστεί κι ο κ. Κόντος φαντάζομαι ως πρωτοκλασσάτο στέλεχος του κόμματος και φυσικά ως μελλοντικός υποψήφιος βουλευτής. Εκτός αν προτιμήσει ακόμα μια επίσκεψη στην Ινγκλατέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε ανώνυμε κάνεις μεγάλο λάθος.

    Κάθε άλλο παρά ξένος με τη Φιλαδέλφεια είμαι. Εδώ ζω και μάλιστα πολύ κοντά στο ΠΙΠΕΔ.

    Ναι, τις εκδηλώσεις τις βλέπω συχνά και καλά κάνουν όσοι τα κάνουν. Αλλά τόσα χρόνια σίγουρα υπάρχουν πολλοί που να έχουν αναρωτηθεί τα ίδια ζητήματα με εμένα.
    Αν οι ερωτήσεις μου σου φάνηκαν αφελείς, με συγχωρείς αλλά ως γνώστης θα ήθελα να μου τις απαντήσεις μία προς μία και αναλυτικά για να καταλάβω και εγώ που δεν ξέρω.
    Ειδικά στο οικονομικό κομμάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά με τον kakofonix ασχολείστε ?

    Τον μάθαμε πια...
    θέλει να κάνει το παιχνιδάκι του, να ρίξει τη λάσπη του (κατά το δοκούν!) και να εξυψώσει εμμέσως-πλην-σαφώς τη νεα προοπτικη.

    Φτάνει πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα, να είστε όλοι καλά!
    Τώρα αρχίζουμε, τίποτα δεν φτάνει πιά...
    χοχοχο

    Ελπίζω να βρέθει κάποιος νοήμων και σοβαρός να απαντήσει στις απορίες μου.Τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν βρισκω το λογο για τον οποιο θα κοψουν την πιτα τους στο ΠΙΠΕΔ. Το μικρο καφενειο, το Memphis, διπλα στο Γρηγορη, στην Πλατεια Πατριαρχου, θα τους ηταν υπεραρκετο. Ειναι αυτο που λεγανε παλια στα γηπεδα: Δε γεμιζετε ταξι ούτε με τον ταξιτζη. Κι οπως λεει κι ενας σχολιαστης πιο πανω, καλυτερα να κοβανε κουραμπιε τοσοι που ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το θέμα είναι ότι σε όποιον ζητήσει το ΠΙΠΕΔ για να κάνει το καραγκιοζιλίκι και την μόστρα του, του το δίνουμε απλόχερα. Ας σταματήσει τότε να λέγεται ΠΙΠΕΔ και ας λέγεται Αίθουσα τελετών του δήμου να τελειώνουμε.

    Η γιαγιά μου θέλει μια αίθουσα να κάνει ένα τσάι σε κάτι γριές φίλες της. Τρέχω στο ΠΙΠΕΔ!!!

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 11 Π.Μ. ΚΌΒΕΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΤΗΣ Η ΓΙΑΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ. ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΠΙΠΕΔ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ! ΘΑ ΠΑΡΕΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΧΑΡΑ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή