Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Απίστευτο: Ο Παπανδρέου λέει σήμερα ό,τι και πριν από ενάμιση χρόνο στο Καστελόριζο!

“Όταν χρησιμοποιώ μια λέξη” είπε ο Χάμπτι Ντάμπτι με μάλλον περιφρονητικό ύφος «σημαίνει ακριβώς ό,τι εγώ την επιλέγω να σημαίνει ­ μήτε περισσότερα μήτε λιγότερα». «Το ζήτημα είναι» είπε η Αλίκη «αν μπορείς να κάνεις τις λέξεις να σημαίνουν τόσο
πολλά διαφορετικά πράγματα».
«Το ζήτημα είναι» είπε ο Χάμπτι Ντάμπτι «ποιος θα ‘ναι το αφεντικό ­ αυτό ‘ναι όλο»
(Lewis Carroll – Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων).

Αν ότι διαβάσατε παραπάνω σας θυμίζουν την κυβέρνηση και ειδικά τον Γ. Παπανδρέου μετά το υπουργικό συμβούλιο, δεν πέφτετε έξω. Όπως ο Αυγοκέφαλος  Χάμπτι Ντάμπτι και η Αλίκη μιλούν για τη σημασία των λέξεων, έτσι και ο πρωθυπουργός και η κυβέρνησή του προσπαθούν να μας πείσουν ότι οι λέξεις που ακούμε έχουν άλλο νόημα από αυτό που καταλαβαίνουμε.

Οι ίδιοι άνθρωποι που δεν ήθελαν να ακούσουν μέχρι πριν δύο εβδομάδες για χρεοκοπία και που έλεγαν ότι το Μεσοπρόθεσμο μας γλιτώνει από ένα τέτοιο ενδεχόμενο, ήρθαν πρώτα με τον Βενιζέλο και ύστερα με τον κ. Παπανδρέου να εισάγουν στη γλώσσα μας τον όρο επιλεκτική χρεοκοπία, για να μας πείσουν ότι δεν έγινε και τίποτε. Άξιος ο μισθός τους.

Στο υπουργικό συμβούλιο μόνο… κλαρίνα για να χορέψουν για την χρεοκοπία της χώρας δεν έβαλαν. Ο πρωθυπουργός έβγαλε το διάγγελμά του, μίλησε για το δικό του κόπο λέγοντας “ήταν και προσωπικό στοίχημα. Έδωσα τον αγώνα με αυταπάρνηση και με την σκέψη μου τους πολίτες” ενώ υπογράμμισε ότι “απαλλάχθηκε ο ελληνικός λαός από τον βραχνά της χρεοκοπίας και τώρα μπορούμε να ατενίσουμε το μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία”.

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή. Την ώρα που όλοι μιλούν για χρεοκοπία …. ταυτόχρονα την αποφύγαμε.
Ζούμε τη μεγαλύτερη κρίση των τελευταίων δεκαετιών, αλλά καταφέραμε ισχυρές συνθήκες ασφάλειας“υπογράμμισε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε: “καταστήσαμε το πρόβλημα του χρέους διαχειρίσιμο. Έδωσα τον αγώνα με αυταπάρνηση, με κριτική δυσανάλογη για τη δική μου ευθύνη“.
Ο κ. Παπανδρέου επιτέθηκε και στην αξιωματική αντιπολίτευση κατηγορώντας την ότι έχασε την ευκαιρία να συμμετέχει στην εθνική προσπάθεια για να σωθεί η χώρα. “Διάλεξε να είναι στην εξέδρα και όχι στον στίβο της μάχης. Πόνταρε στην αποτυχία για να αποκομίσει πολιτικά οφέλη“, είπε χαρακτηριστικά.
Δηλαδή, όλοι άλλοι φταίνε για το κατάντημα της χώρας εκτός από το ΠΑΣΟΚ.

Αλλά διαβάστε τα ίδια ακριβώς που έλεγε πέρυσι στο Καστελόριζο 

11 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι πως το να αλυσσοδένει και να ξεπουλάει ένας εμφανώς ηλίθιος υπάλληλος ξένων συμφερόντων μια ολόκληρη χώρα και τους πολίτες της, δεν αποτελεί τιμή για μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ενώ όταν ψηφίζαμε την ΠΑΣΟΚαρα και μετά την ΝΟΥΔΟΥλαρα ήταν προς τιμή μας.

    Τώρα που δεν έχει κοκό να μας δώσουν, δεν μας κάνουν τα παληκάρια της φακής.

    Αρε Έλληνα μεγάλε, πουλημένε στην ψυχή και στο σώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπητε 604 εγω δεν ψηφισα ποτε τα 2 αυτα κομματα. σε συνχαιρω ομως που εξακολουθεις να στηριζεις τιμωντας το κοκο που πηρες εως τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι, εσύ ψήφιζες τα άλλα κόμματα.

    της αριστεράς εννοείς φαντάζομαι.

    που ακόμα είναι κολλημένα στην πάλη των τάξεων.
    Αλλα επιτυχημένα μοντέλα αυτά.
    Αυτά δεν δίνουν κοκό, αλλά όνειρα.

    Εσύ λες δεν πήρες κοκό.
    Πόσους ξέρεις από το συγγενικό σου περιβάλλον που πήραν?
    Μη μου πεις κανένας.
    Δεν θα σε πιστέψω.

    Πόσες φορές πήρες μετανάστη για το χωράφι, με μεροκάματο της πλάκας και χωρίς ένσημα?
    Μη μου πεις πάλι ότι δεν ξέρεις κανέναν.

    Όλα αυτά είναι κοκά.
    Τι λες, για θυμήσου πόσες φορές έχει πάρει και εσύ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΚΑΝΕΝΑΝ.ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ.ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΩΡΑΦΙ.ΤΡΙΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ.ΑΝ ΔΕ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ?ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΖΕΦΡΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΓΑΛΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΩ! ΘΑ ΜΑΣ Π.Δ.ΞΟΥΝ!ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΚΟ ΠΟΥ ΓΕΥΤΗΚΕΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙΜΑΣ ΤΩΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βρε φίλε μου
    δεν κατάλαβες το πνεύμα με το οποίο σου έγραψα τα μηνύματα.
    Θα κάνω μια προσπάθεια ακόμα.

    Αν ρωτήσεις τον κάθε Έλληνα για τα σκουπίδια στους δρόμους, στα βουνά, στις παραλίες, όλοι μα όλοι θα σου πουν "εγώ δεν πετάω τίποτα".
    Όλα τα πετάνε οι άλλοι, όχι εγώ.

    Αν πεις του Έλληνα ότι είναι φοροφυγάς, όλοι θα σου πουν "εγώ δεν κάνω τέτοια". Πάντα πληρώνω τις υποχρεώσεις μου.
    Και εγώ το ίδιο θα σου πω.
    Αλλά πριν κάμποσα χρόνια όταν ήθελα να πετάξω μπάζα και η μέση μου δεν βοηθούσε να τα πετάξω μόνος μου, και κάποιοι Έλληνες εργάτες μου ζήταγαν 100 ευρω, βρήκα τελικά έναν Αλβανό και τα πέταξε με 50.
    Αυτό είναι κοκό.
    Γιατί βοήθησα και εγώ με τον τρόπο μου στην φοροδιαφυγή αυτών των 50 ευρω, το ΙΚΑ έχασε ένα μεροκάματο σε ένσημα κ.ο.κ.

    Πριν πάλι μερικά χρόνια που με έγραψε ένας αστυνομικός βρήκα έναν γνωστό μου και μου την έσβησε.
    Και αυτό κοκό είναι.
    Αφού έκανα παράβαση έπρεπε να την πληρώσω.

    Δεν συμφωνείς?

    Αν κοιτάξω ανάμεσα στην παρέα των φίλων μου, θα δω ότι οι μισοί μπήκαν, επειδή είχαν γνωστό σε κάποιο κόμμα, σε κάποιες Δημόσιες θέσεις και φυσικά από τότε που μπήκαν μέχρι και σήμερα, ξύνονται.
    Και αυτά κοκκά είναι.

    Εσένα από όλα αυτά που σου προανέφερα, δεν έχει πέσει τίποτα στην αντίληψη σου?
    Πρώτη φορά τ' ακούς?

    Αν τ' ακούς πρώτη φορά, είσαι αγνός και αποκομμένος από την Ελληνική κοινωνία άνθρωπος.

    Αν όμως τα έχεις ξανακούσει, τότε καταλαβαίνεις, το γιατί σου είπα ότι τόσα χρόνια που ψηφίζαμε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, μας άρεσε γιατί μας άφηναν αυτοί οι αλήτες να κάνουμε παρανομίες?
    Το είχαν στο αίμα τους, αλλά και εμείς σαν λαός το είχαμε στο αίμα μας το ρουσφετάκι.
    Ούτε σε αυτό συμφωνείς?

    Έφταιγαν αυτοί οι αλήτες που κατάντησαν την Ελλάδα έτσι, αλλά φταίγαμε και εμείς που τους ψηφίζαμε για να μας σβήνουν κλήσεις, να μη επεμβαίνει η Πολεοδομία όταν ρίχνουμε ένα δωματιάκι στο χωράφι και άλλα πολλά.

    Ώστε λοιπόν από όλα τα ξαδέλφια σου, από όλους τους φίλους σου, κανείς δεν δουλεύει στο Δημόσιο?

    Αν έστω και ένας δουλεύει εκεί, ρώτησε τον, με ποιές διαδικασίες μπήκε?
    Με αξιοκρατικές μεθόδους?
    Έδωσε κάποιον διαγωνισμό και πήραν τους καλύτερους?
    Τι από όλα αυτά έκανε?
    συνεχίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. από συνέχεια...

    Δεν έχεις χωράφι!!!!!!
    Θα μάθεις ότι εδώ μέσα μιλάμε γενικά και όχι προσωπικά?

    Μάλλον εσύ έχεις μπερδέψει τα μπούτια σου.
    Σε ξέρω και μέ ξέρεις για να σου πω ότι έχεις χωράφι?
    Μιλάμε για το σύνολο των ανθρώπων που βλέπεις γύρω σου.
    Εσύ μπορεί να κοιμάσαι στα παγκάκια, χωράφι θα έχεις?
    Αλλά φαντάζομαι ότι τα εκατομμύρια χωράφια που βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα, σε κάποιον ανήκουν.
    Άρα μάθε πρώτα να μιλάς. Δεν μιλάμε σε προσωπικό επίπεδο γιατί ούτε καν σε ξέρω.

    Ας ελπίσουμε ότι το ξεκαθαρίσαμε αυτό.

    Δε μου λες Ελληναρά μου, τον ρατσισμό που τον είδες?
    Που σου είπα ότι πήρες μετανάστη στο χωράφι σου?
    Τι έπρεπε να σου πώ?
    Ότι πήρες εργαζόμενο στο χωράφι σου?
    Γιατί με το μεροκάματο που του δίνεις εσύ και εγώ, μόνο μετανάστης δεν είναι. Με το ένσημο που δεν του κολλάμε, πάλι μετανάστης δεν θεωρείται.

    Απλά οι αλήτες που σου προανέφερα, μας επιτρέπουν με την μη εφαρμογή των εργατικών νόμων, να φερόμαστε σε αυτούς του ξένους σαν να είναι σκυλιά.

    Τώρα εγώ είμαι ρατσιστής, ή εσύ κοιμάσαι πάνω στην κόκκινη σημαία του διεθνισμού?

    Τι εννοώ τώρα με το "πουλημένε στην ψυχή και στο σώμα"?
    Κατ' αρχάς είναι μια συνηθισμένη έκφραση που την λέμε όταν κάποιος έχει πέσει πολύ χαμηλά.
    Εσύ δεν συμφωνείς ότι ο Έλληνας έχει πέσει πολύ κάτω?

    Εσύ το πήγες πολύ μακρυά, το πήγες στο "σεξ".

    Αλλά μια και το έβαλες το θέμα, ποιός φταίει πάλι σε αυτό?
    Οι ΓερμανοΓαλλοΑμερικάνοι, ή εμείς με αυτούς που ψηφίζαμε τόσες δεκαετίες?
    Αν μου πεις ότι φταίνει οι ξένοι, άσε παληκάρι μου, τσάμπα μιλάμε.

    Θες τώρα και το κοκο που γεύτηκα εγώ?
    Δούλεψα 40 ολόκληρα χρόνια, πλήρωσα τις εισφορές μου στο ΙΚΑ και ήρθε η εποχή να πάρω πίσω μέρος αυτών.
    Τι λές δεν έπρεπε?

    Μήπως να στα δώσω εσένα να τα καταθέσεις στο ταμείο?

    Ο Τζέφρυ ποιός είναι?
    Είναι αυτός που ψήφισε το 40% των Ελλήνων?
    Κατά την γνώμη σου ποιός έπρεπε να ήταν πρωθυπουργός?
    Αυτός ας πούμε που πήρε 1,87%

    Θα ήθελα την θέση σου εδώ.
    Αλλά μη με αρχίσεις με θεωρίες κατά του κεφαλαίου.

    Η ερώτηση είναι:
    έγιναν εκλογές και πήρε πλειοψηφία ο Τζέφρυ.
    Εσύ ποιός λες, ότι έπρεπε να πήγαινε στο Μέγαρο Μαξίμου?
    Ποιός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 40% ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ. 2 ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΜΟΝΟ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙΣ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΑΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ. ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ. ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΤΗΡΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ .ΑΦΗΣΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΙ.ΑΦΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΣΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΓΕΡΜΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΣΑΜΠΑ ΜΙΛΛΑΜΕ.ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΩ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ ΟΜΩΣ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ανώνυμε 7:45 μμ
    απάντηση δεν μου έδωσες για το ποιός πρέπει αν κυβερνήσει, αλλά δε βαριέσαι.
    Φαντάζομαι ότι θα ήθελες να κυβερνήσει ο Λαός, δηλαδή η Παπαρήγα ή ο Τσιπράκος.

    Όταν σας στριμώχνουν εσάς τους κομμουνιστές, "άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε".
    Έτσι λέγατε και στον Πλουμπίδη όταν τον εκτελούσαν τα "αδέλφια σας" του άλλου άκρου.

    Να μου πεις, πότε έχετε μάθημα στον Περισσό να περάσω για μια κατήχηση.

    Τον ρόλο που παίζουν οι Γερμανο-τέτοιοι στην παγκόσμια οικονομία, στον έμαθε η Παπαρήγα ή ο Τσίπρας?

    Άσχετε μου, έχω φάει τον Κομμουνισμό με το κουτάλι και στην σχολή μου όταν ήμουν φοιτητής, και στην δουλειά μου όταν έβλεπα τους συνδικαλιστές και μάθε ότι η Ιστορία δεν είναι συνταγή μαγειρικής όπως νομίζεις.
    Είναι μελέτη των γεγονότων.
    Και αν την είχες μελετήσει, θα ήξερες, ότι και για σας, η ιστορία έχει πολλές μαύρες σελίδες.

    Θυμήσου μόνο τον πατερούλη τον Στάλιν (έτσι τον αποκαλούσατε τον χασάπη), και αν τα αστικά κόμματα είναι κολλητάρια με τους δυτικούς ηγέτες, εσείς γλείφατε μέχρι πρότινος τους πισινούς του κάθε δικτάτορα του Ανατολικού μπλοκ.
    Τα ξέχασες?

    Εικόνα σας, να έχετε τον Τσαουσέσκου όταν ήταν στις δόξες του και όταν τον τουφεκίζανε, για τα εγκλήματα που έκανε στον λαό του.

    Πηγαίντε να μορφωθείτε λίγο για να μη σας πιάνουν κότσους οι ινστρούχτορες σας.

    Που βγήκες από το αυγό σου και μιλάς και εσύ για κομμουνισμό και παγκόσμια οικονομία.
    Παπαγάλοι της πλάκας.

    Πήγαινε ρώτα κανέναν Αλβανό να δεις τι ωραία περνάγανε με τον Χότζα και μετά έλα να κάνεις μάθημα.

    Και πού, είσαι Παπαρηγόπουλο, βρίζε όποιον θέλεις αλλά να προτείνεις και εναλλακτικές λύσεις ταυτόχρονα.

    Το ότι με όλες αυτές τις αλητείες, που τα δύο αστικά κόμματα έχουν κάνει στην Ελλάδα, εσείς παίρνετε ακόμα 10% και ο Τσιπράκος 2,99% με το ζόρι, δεν σας ξυπνάει από τον ύπνο σας?
    Αλλά τι λέω τώρα?
    Ξυπνάνε οι μπούφοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στου κουφού την πόρτα....27 Ιουλίου 2011 στις 9:20 π.μ.

    Αγαπητέ 9.00
    Άσε, άδικος κόπος
    Με κολλημένα μυαλά, μην ασχολείσαι
    Ο συνομιλητής σου,δεν ξυπνάει με τίποτα

    Άστον λοιπόν να κοιμάται τον ύπνο του δικαίου

    Άξιος της τύχης του είναι, κι αυτός και οι όμοιοί του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ Κ.Λ.Π.ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΝΩ ΕΓΩ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.ΤΟ ΟΤΙ ΕΦΑΓΕΣ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΑΛΙ ΕΠΕΙΔΗ ΗΣΟΥΝ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΣΕΣ 5 ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΟΣΩΝ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ.ΕΧΕΙΣ ΑΡΚΕΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΕΠΕΛΕΞΕΣ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΔΗΛ ΤΟΝ ΠΟΙΟ ΗΛΙΘΙΟ ΤΡΟΠΟ. ΑΞΙΟΣ! ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΔΕΝ ΞΥΠΝΑΝΕ ΟΙ ΜΠΟΥΦΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή