Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Πάγκαλος: έχει δίκιο ο Μέργος


Την άποψη του για τη δήλωση του Γιώργου Μέργου περί νέας μείωσης του κατώτατου μισθού, πήρε ο Θεόδωρος Πάγκαλος. «O κ. Μέργος εξέφρασε μια πανεπιστημιακή άποψη, ενώ την ίδια στιγμή είναι γενικός γραμματέας του υπουργείου Οικονομικών. Αυτό είναι λάθος. Κατά την άποψή μου, αυτό που
εξέφρασε, είναι μια οικονομική άποψη, η οποία δεν είναι λανθασμένη. Είναι απλά μια κουβέντα που απλά δεν πρέπει να λέγεται. Αυτό όμως που δεν πρέπει να κάνεις είναι να δυναμιτίζεις το ήδη τεταμένο κλίμα».
«Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ να πηγαίνει και να σπάει το γραφείο του», συνέχισε ο αντιπρόεδρος της προηγούμενης κυβέρνησης, στην εκπομπή Mega Σαββατοκύριακο.
Ο Θεόδωρος Πάγκαλος παραδέχτηκε ότι το οικονομικό περιβάλλον της χώρας δεν είναι καλό και στην ελληνική αγορά «δεν κινείται τίποτα».
«Έχω στο περιβάλλον μου ανθρώπους που δεν μπορούν να πληρώσουν τους φόρους τους. Όλοι έχουμε στο περιβάλλον μας τέτοιους ανθρώπους. Γνωρίζω άτομα, τα οποία δεν μπορούν να πάρουν ούτε τα αναγκαία για την υγεία τους», δήλωσε αφοπλιστικά ο κ. Πάγκαλος.
Παράλληλα, συνέχισε: «Κι εγώ έχω πει ότι δεν μπορώ να πληρώσω φόρους, αλλά αυτό είναι διαφορετικό, διότι πρόκειται για φόρους κληρονομιάς. Εκποιώ τα πάντα ανά πάσα στιγμή, είμαι πρόθυμος να πουλήσω. Αλλά στην αγορά δεν υπάρχει κανείς αγοραστής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου